Flatrock, The full story!

We headed off friday late afternoon to fish flatrocks,with a quick feed of mackers so we could set up camp before sundown. A word of warning, when travelling with Mr Sherbert dont follow to close through the bush tracks as you might put your new 4x4 into a limestone wall when entering the beach. Forgot to tell you about that one he reacons! After spending an hour or so setting up camp (steve brings half of bcf with him) with finally wet a line as the sun was setting. Some of Spess's burley did the trick as steve landed 8 fish to my 0. Good size herring and the odd tailor. Mind you i was 10 beers up! Had a early night to get up at 2am for a fish, even though it was still blowing its arse off so i went back to bed. Awoke at 4.30am and got straight into it. Steve wonders down to get a head start only to return soaked from head to toe as a wave has hit him head on first cast! Shit he looked funny, something like a drouned 53 year old rat. I caught up quickly and a double header had me one fish down by breakfast. Andrew was the cook (steves son) and did a wonderfull job. I cracked another stubbie and decided to do some ballooning so me and steve sent out some whole herring and blue mackeral baits and berleyed hard but to no avail nothing touched them. By this stage i waas aleast 2 fish up on him and let alone a carton of teds and a few scotches. Wind picked up again so nothing but herring could be landed again. Steve decided to have a few burbourns to catch up and i started to get worried, he neally fell into a reef hole and only the neck was gone, i thought i might have to put the poor pensioner to bed.LOL. All in all im pretty sure i was up at the end, fish and beer but a VERY ENJOYABLE COUPLE OF DAYS. To the many other fisherman that where there at the same time, please make sure you know how to drive in the beach as putting my rod down to un bog you guys pisses me off slightly. One or two is ok but four in a weekend thats rediculous. ( 2 on the way home!) My pleasure to fish with Sherbert and the others and have to do it again soon. Hopefully with a few mulloway and sharks throwen in for good messure, oh yeah Steve dont forget to bring that 10 year old bottle of burbourn again ill help you to finish it off this time! And ill return the tonne of sand out of my swag and ute!


Adam Gallash's picture

Posts: 15147

Date Joined: 29/11/05

Hahahha

Mon, 2007-01-22 10:44

Gold! Sounds like it was a good weekend fellas, bit of bad luck on the big fish front, but it certainly sounds like the booze made up for it.
I also heard a mention of someone falling off their chair, too pissed to stand up or something??? ;)))

____________________________________________________________________________

Site Admin - Just ask if you need assistance

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

Yeah i forgot about that.

Mon, 2007-01-22 10:52

Yeah i forgot about that. Sherbs was trying to put his waiders on when he fell off his chair! God im going to cop it when he reads this!LOL!!!!!!!!

sherbert's picture

Posts: 4717

Date Joined: 10/09/06

Spess

Mon, 2007-01-22 15:07

Spess, dont forget geting stuck in your swag on the 1st night and getting rid of your wedding ring/I got to tell your wife that one, I am looking for your home number. {it here some were}

____________________________________________________________________________

Assassin landbase fishing club

sherbert's picture

Posts: 4717

Date Joined: 10/09/06

Spess

Mon, 2007-01-22 15:16

That 10year old Burbourn was only 1week old, Took the other bottle which was my 21 year old son birthday gift lol

____________________________________________________________________________

Assassin landbase fishing club

TAPOUT's picture

Posts: 885

Date Joined: 27/01/06

Sounds like a great weekend

Mon, 2007-01-22 15:27

Sounds like a great weekend guys. Have you guys ever landed any Mullaway there. It sounds like a good place for a weekend mullaway trip.

sherbert's picture

Posts: 4717

Date Joined: 10/09/06

Loonies

Mon, 2007-01-22 15:41

Loonies 2kms up the beach from flatrock 2 weeks ago i got 3 mullaway around 3 am, 1 hour after the moon when down letting 2 go, But it was 2 windy to fish at night this weekend but not 2 windy 2 drink lol
steve

____________________________________________________________________________

Assassin landbase fishing club

Andy Mac's picture

Posts: 4779

Date Joined: 03/02/06

I can feel a cartoon coming on.......

Mon, 2007-01-22 16:06

"Flat Rock Flats" Just need to get a few home made wines into me after dinner at the in-laws then get home and be inspired to draw something unflattering.

Hehehe

Sounds like you guys had a blast!!

Cheers

Andy Mac

____________________________________________________________________________

Cheers

Andy Mac (Fishwrecked Reeltime Editor & Forum Moderator)

Youngest member of the Fishwrecked Old Farts Club

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

If my misses found out about

Mon, 2007-01-22 16:12

If my misses found out about throwing (accident) my wedding ring in the sand i wouldnt be writing on this forum!LOL! Thanks Steve without your eagle eyes id be dead.And yeah dont sleep up a hill in the back of your car in a swag head down as it takes you 45mins to get out of your bed. My neck is still facing to the left. Great weekend allround few laughs to be had by all.

Lukas's picture

Posts: 306

Date Joined: 03/12/06

Should do another trip for

Mon, 2007-01-22 16:37

Should do another trip for the salmon...
Salmon - Fishwrecked style. Even if we don't catch any fish we might catch a few hangovers ;)

_____________________________
You gotta be in it to win it

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

ill be keen for another one

Mon, 2007-01-22 16:44

ill be keen for another one in a couple of weeks. Any location soots me get a few more guys this time, tee up a date that some others can come. People that drink without wet and falling over! Thats after 1 drink that is !!!!!!!!!!! Lol ill give it up now just had to put it in one more time. By the way the camos are my lucky fishing shorts, caught my first sailfish with them on. It must have been the fishwrecked shirt that put them off. Just kidding guys.

Shag's picture

Posts: 776

Date Joined: 15/10/06

Good to see there Spess

Mon, 2007-01-22 16:58

Good to see there Spess looking forward to catching up with ya I was spewing about not being able to make it lets tee something up for a couple of weeks so people can have a bit of notice already spoken to sherb about it lets go get fishwrecked at flatrock .CHEERS SHAG

____________________________________________________________________________

Before you can become a Master Fisherman You must be a Master Baiter

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

Sounds sweet mate look

Mon, 2007-01-22 17:03

Sounds sweet mate look foward to it. Flat rocks again it is. Bring on mister mulloway this time, they wont stand a chance. Unless theres bourban stollen from someones son again!

Shag's picture

Posts: 776

Date Joined: 15/10/06

We might just need to strap

Mon, 2007-01-22 17:09

We might just need to strap Sherb to his chair with a bourbon drip inserted HaHaHa Surprising how well behaved he was on my boat I just cant believe all this talk about him surley it cant be true CHEERS SHAG

____________________________________________________________________________

Before you can become a Master Fisherman You must be a Master Baiter

Lukas's picture

Posts: 306

Date Joined: 03/12/06

Lets do it

Mon, 2007-01-22 17:18

Thats a good one "Lets go get fishwrecked"
By that I mean get pissed and go fishing!!!
I'm keen just need notice.
Perhaps everyone should come down busso way. Mulla's, Tailor and big waves to make sure the job is done properly!!!
_____________________________
You gotta be in it to win it

Shag's picture

Posts: 776

Date Joined: 15/10/06

Never touched a drop in my

Mon, 2007-01-22 17:21

Never touched a drop in my life NOT some of the best memories I have are the ones I cant remember HaHaHa CHEERS SHAG

____________________________________________________________________________

Before you can become a Master Fisherman You must be a Master Baiter

Lukas's picture

Posts: 306

Date Joined: 03/12/06

Always remember the bad ones though

Mon, 2007-01-22 17:25

And some of the worst ones are the ones you can remember!!!
_____________________________
You gotta be in it to win it

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

Few jokes aside hes a great

Mon, 2007-01-22 17:48

Few jokes aside hes a great guy, and plan on catching up again soon as mentioned.

sherbert's picture

Posts: 4717

Date Joined: 10/09/06

You still in work lol

Mon, 2007-01-22 17:49

You still in work m8 GO HOME

____________________________________________________________________________

Assassin landbase fishing club

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

What so you run me down

Mon, 2007-01-22 17:54

What so you run me down hay!lol. Im off now mate see your posts in the morning so go hard. Someones got to keep the country running so they can tax the hell out of me so they can head off to there fishing destination! Bet they dont go to flatrocks to get away for the weekend, wankers!( goverment that is)