Massive ray Sunday 3/3/2012

 

Hey guys just wanted to post a massive ray caught at Woodmans point Saturday night took my bait out maybe 50 meters whole mullet on drift left it out hooked up 8.30pm 2 hours and 4 people fighting it on a saltist big game brought this monster to the beach and safely returned it will post pics up later.

____________________________________________________________________________

AIRVENT AIRCONDITIONING AND REFRIDGERATION :( WOULD RATHER BE FISHING

Image Upload: 

Posts: 418

Date Joined: 29/07/11

 shit, how big was it ?

Tue, 2012-03-06 10:34

 shit, how big was it ?

____________________________________________________________________________

THE GOON KING

Posts: 18

Date Joined: 24/01/12

.

Tue, 2012-03-06 12:34

 Mate you wouldn't understand how many haters were around didn't get a good pic even. people these days I tell u. But I recon 80+ kg

____________________________________________________________________________

AIRVENT AIRCONDITIONING AND REFRIDGERATION :( WOULD RATHER BE FISHING

Posts: 418

Date Joined: 29/07/11

 just tell em to fck off,

Tue, 2012-03-06 13:28

 just tell em to fck off, thats wat i do, :) thats a bigg bloody ray , wen u posting pics

____________________________________________________________________________

THE GOON KING

Posts: 18

Date Joined: 24/01/12

 Haha I tried but this women

Wed, 2012-03-07 09:30

 Haha I tried but this women my god I tell u if my gf was there she would of been push in the drink lol I'll post the crappy pics now

____________________________________________________________________________

AIRVENT AIRCONDITIONING AND REFRIDGERATION :( WOULD RATHER BE FISHING

Posts: 418

Date Joined: 29/07/11

 hahahha ok, yer they are

Wed, 2012-03-07 09:46

 hahahha ok, yer they are pretty crappy photos, what gear was it taken on

 

____________________________________________________________________________

THE GOON KING

Posts: 18

Date Joined: 24/01/12

yeah i know lol never seen

Wed, 2012-03-07 09:51

yeah i know lol never seen asians get so exited lol. like my fav gear like a 12 year old surf rod and saltist big game 30 blue with 600 meters braid and 100 meters on top mono 2 10/0 hooks on a 3 way 400 lb steel trance and a whole mullet.

____________________________________________________________________________

AIRVENT AIRCONDITIONING AND REFRIDGERATION :( WOULD RATHER BE FISHING

Posts: 418

Date Joined: 29/07/11

 shit, thats some intense

Wed, 2012-03-07 13:54

 shit, thats some intense gear, take it u was going for sharks? the ray doont even look that big in the photos :) asains always get excited rays, cause they think they can get a free feed :)

____________________________________________________________________________

THE GOON KING

ealzee's picture

Posts: 611

Date Joined: 14/11/11

80+kg u reckon? thats only a

Wed, 2012-03-07 16:55

80+kg u reckon? thats only a pup. Finally someone post some pics that are crappier than mine haha

____________________________________________________________________________

kill it??? eat it!!!!

Posts: 290

Date Joined: 12/10/08

 thats a solid Ray, did you

Wed, 2012-03-07 17:47

 thats a solid Ray, did you keep it to eat?

 

Posts: 18

Date Joined: 24/01/12

 Haha yeah mate pics are

Thu, 2012-03-08 07:25

 Haha yeah mate pics are crappy as

____________________________________________________________________________

AIRVENT AIRCONDITIONING AND REFRIDGERATION :( WOULD RATHER BE FISHING

mulloway_hunter's picture

Posts: 407

Date Joined: 18/04/11

yea lucky you caught it at

Thu, 2012-03-08 19:44

yea lucky you caught it at woodies cause if i did i would have hacked it up for burley for a nice tiger

;)

ealzee's picture

Posts: 611

Date Joined: 14/11/11

you would cut up and kill a

Fri, 2012-03-09 06:10

you would cut up and kill a ray just for burley? mmmmmmm

____________________________________________________________________________

kill it??? eat it!!!!

Posts: 18

Date Joined: 24/01/12

nar i dont eat rays lol

Fri, 2012-03-09 15:21

nar i dont eat rays lol woodies good ole woodies i would never chum it lol.

____________________________________________________________________________

AIRVENT AIRCONDITIONING AND REFRIDGERATION :( WOULD RATHER BE FISHING

Posts: 636

Date Joined: 11/06/10

which part of woodies is that

Fri, 2012-03-09 15:38

which part of woodies is that

mulloway_hunter's picture

Posts: 407

Date Joined: 18/04/11

well its no diffrent then

Sat, 2012-03-10 12:44

well its no diffrent then using a herring or any other fish burley or bait now really is it

falttymatty's picture

Posts: 163

Date Joined: 14/01/11

refer to friends of ammo

Tue, 2012-03-13 18:29

refer to friends of ammo jetty then you might think differently mate as this is what is going to stop alot of us fishing there if this keeps happening its just senseless killing obviously you dont fish for the future this is why i dont even bother going there now to many dick heads

____________________________________________________________________________

to fish or not to fish is that even an option?

Posts: 287

Date Joined: 03/10/11

I don't get how it took 4

Sun, 2012-03-11 09:12

I don't get how it took 4 people & two hours to land on that sort of gear. Ealzee, Scott99 & myself have landed plenty of bigger rays on standard beach gear running 30lb line & usually takes less than 30mins to get them to land. Congratulations though.

mulloway_hunter's picture

Posts: 407

Date Joined: 18/04/11

well it's who you learn you

Tue, 2012-03-13 19:57

well it's who you learn you tatics off. if there older generation they may show you a way that not everyone agrees with but wat he's caught speaks for his sucess.

 

and plus any good ideas for a burley trail thats free and works

Posts: 418

Date Joined: 29/07/11

 cat food for sharks, minced

Tue, 2012-03-13 20:02

 cat food for sharks, minced up butter fish

____________________________________________________________________________

THE GOON KING

Jimmy p's picture

Posts: 83

Date Joined: 22/02/12

!!

Wed, 2012-03-14 15:42

mulloway hunter, the older generation fucked the place and took all the fish. hacking up a ray for burley? bloody stupid! you clearly have no respect for the ocean or its inhabitants.

mulloway_hunter's picture

Posts: 407

Date Joined: 18/04/11

yea rito you obviously dont

Wed, 2012-03-14 16:58

yea rito you obviously dont know me well. just for the one fact of my using stingrays for bait and chum you automaticaly think i dont have no respect for the ocean mate thats pretty low. and there was another post on here about using stingrays for bait for sharks if im not mistaken, so im not the only one who does it or is thinking about exsperementing about it.

Jimmy p's picture

Posts: 83

Date Joined: 22/02/12

yeah mate

Fri, 2012-03-16 10:34

i think talking about using an old breeder for nothing but burley is pretty shit. i think alot of people would agree with me there. totally different to a herring mate. times taken to first breeding cycles, likely age, number of stock completely changes the fish you should take for bait. no i dont know you well but i read what you wrote and the attitudes you put out when making a comment like that dont really paint a pretty picture of shark fishos. i fish for shark too but i dont agree with your position.